17 d’agost del 2016

I'm back

Torno a escriure quan encara estic de vacances. Abans, deixava d'escriure quan hi estava. Quantes voltes dóna la vida! Fa un parell d'anys vivia a Edinburgh i ara visc a Barcelona. L'any passat érem tres i ara som quatre a casa. Evolucionem,canviem, a vegades ens ve de gust fer unes coses i a vegades no. Acceptar-ho és important per no forçar res. Per sort, la vida són etapes. Contenta i molt agraïda de la que estic vivint. I alhora cansada, a vegades esborrada, frustrada per les expectatives que em marco. A vegades tot és un caos, d'altres tot flueix harmónicament. Així és la vida. Porto una temporada amb ganes de tornar a plasmar les meves cabòries, marxo a dormir i em venen al cap un munt de temes per escriure que vaig apuntant en una llibreteta. I em ve molt de gust trobar-me en aquest espai només per mi. Bentornada dirien alguns, jo m'ho dic a mimateixa. 

3 comentaris:

  1. Doncs si m'hi deixes passar jo compartiré aquest espai amb tu, perquè fa massa temps que no conec les teves cabòries. De vegades les coses no surten com volíem o com esperàvem, però t'has de quedar amb que estàs contenta i segura amb el que tens. Que no sigui fàcil no vol dir que no sigui el que vols. Triar sempre el camí fàcil no té per què facilitar-nos les coses més del compte.

    ResponElimina
  2. Xexu, gràcies per passar-te per un raconet de la meva vida, que encara que sigui virtual és ben meva.

    ResponElimina
  3. A veure si es veritat i tornes a activar el blog. Per cert, jo sóc dels que no escriu per vacances, però ara he tornat amb força i.... bé, no, tot just he tornat i gràcies, em veig a venir que me les veuré i desitjaré per complir la quantitat de posts que m’he autoimposat a fer, sóc així de masoquista. Per què acabo parlant de mi en el teu blog?

    ResponElimina